tirsdag 14. februar 2012

Happy Valentine day:)

Jeg skipper sjokoladen i dag da jeg falt for denne søte eplen;) Den hadde kanskje pynta seg til Valentines day;)
 Valentines day feirer jeg med å fortelle hva jeg elsker mest her i verden:) Og det er min fantastiske datter og mitt hærlige barnebarn:) De er de største diamantene som finnes på jord for meg:)
Her er min hjerteprins og barnebarn Leo på Juhls sølvsmie da han var på besøk hos oss i Kautokeino:)
 Og så elsker jeg drømmeprinsen min, Mathis:) Hærligere mann skal en lete lenge etter:)
Jeg elsker sååå mye annet også, naturen, mine venner, kultur, reiser osv osv. Men her et bilde fra en av mine yndlingsplasser når jeg kjører nedover til Mo i Rana. Alltid stopper jeg her på min reise på 96 mil en vei;)) Ha en fantastisk Valentines day, mine venner:)

8 kommentarer:

Anne sa...

Å næi å næi å næi :-))))) no vart æ gla,, du blogger jo Pernille!!! juhu, og trivelig at vi får se hvordan din hverdag er igjen her på bloggen, love it! og tenk da hva du kan vise oss av traktene du nå har flyttet til, juhu, glær mæ allerede æ.

Klem.

Pernille sa...

Hei hei:) Hehehe det var da flott du ble glad...det varmer vet du;) Ja jeg blogger litt igjen og fomler meg fram;) Har glemt gamle kunster;) hehehe. Jeg tenkte å vise dere her mitt nye liv i en fantastisk flott natur og kultur:) Jeg har jo savnet dere:))) I forrige innlegg la jeg ut noen bilder fra mitt nye liv....så da er jeg igang;)) Klem klem

Unknown sa...

Det er SÅ herlig å se de flotte bildene dine!

Takk for besøk hos meg. Artig hvis jeg kan friste deg på tur. Jeg synes forresten du skal bestille billett snarest! Det fortjener du/dere ;-)

Ha en fortreffelig fin aften langt der nord!

Nettums Art and Photography sa...

så koselige bilder:)

Anne-Berit sa...

Koselig innlegg med flotte bilda.Det siste bildet er et fantastisk vakkert naturbilde.For en plass,ikke rart du alltid må ha en stopp der.
Ha det kos snupsi.Klem:))

Rune Eide sa...

Det ser ut for at du har det som plommen i egget, og det er slik det skal være.

God Helg!

FO - 2 sa...

Det er så godt,
- når man har mye å være takknemlig for, og når man evner å føle det. Takknemlighet.

God tur og god helg!

Pernille sa...

Tusen takk alle sammen og tusen takk for at dere stikker innom her hos meg:))
Jeg har det som plommen i egget ja og så mye å være takknemmelig før:) jeg bor i en fantastisk flott natur og jeg håper jeg får vist dere det en dag:))

God helg til dere:)) Klem